Projekt Vršnjačkog mentoriranja: Kako „čitati“ lokalnu kulturnu i umjetničku baštinu
Autor: Koraljka Renier Valinčić, 6. 3. 2018.
U petak 16. veljače održao se u Rijeci stručni skup projekta vršnjačkog mentoriranja: Kako „čitati“ lokalnu kulturnu i umjetničku baštinu? u organizaciji Centra za cjeloživotno obrazovanje Odsjeka za povijest umjetnosti u Rijeci, Građevinsko tehničke škole u Rijeci i Škole za primijenjenu umjetnost u Rijeci. Studenti 2. godine diplomskog studija povijesti umjetnosti (nastavnički smjer) mentorirali su učenike 3. i 4. razreda srednjih škola iz Primorsko- goranske županije. Našu školu predstavljale su učenice Dora Dukić, učenica 4. razreda prirodoslovno-matematičke gimnazije i Ema Bukovac, učenica 3. razreda opće gimnazije uz veliku podršku profesorice likovne umjetnosti Martine Šnajdar. Kako su teme izlaganja bile iz lokalne i umjetničke baštine naše učenice izlagale su temu pod nazivom Kulturna baština Delnica. Velike pohvale za naše učenice koje su ovim projektom stekle nova iskustava u radu sa studentima koji su im bili mentori i uspješnom prezentiranju teme na samom skupu projekta.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 288271
Ovaj mjesec: 2712
Ovaj tjedan: 719
Danas: 42