Učenici 4.a i 4.š SŠ Delnice sudjelovali su u obilježavanju Tjedna globalnog obrazovanja organiziravši panel-diskusiju u Gradskoj knjižnici Janet Majnarich na temu “Što škola treba ostati, a što postati”.
Kroz radionice, projekte, izložbe i školske akcije, sudionici Tjedna globalnog obrazovanja diljem Hrvatske razmišljaju o tome kako obrazovanje može doprinijeti održivosti i solidarnosti, kako i oni mogu doprinijeti izgradnji zdravijeg društva, te kako utkati vrijednosti mira, pravde i jednakosti u svakodnevne školske prakse. Poseban naglasak bio je aktivnom učenju i kritičkom promišljanju, kao i na umjetničkom izražavanju koje potiče kreativnost, empatiju i razumijevanje različitih perspektiva. Kretanje od vizije omogućuje osmišljavanje alternativnih odgovora suvremenim problemima i pomaže sudionicima da se odmaknu od zatočenosti u analizi problema, obeshrabrenosti, crnih scenarija i besperspektivnosti.
Tako su gimnazijalci prezentirali teme: Škola i zajednica, Učenje i znanje, a šumari Ekološku odgovornost škole te potom odgovarali na pitanja nazočnih. Događanje su organizirale prof. Bojana Mihalović i prof. Jasminka Lisac u suradnji s CMS-om, a nazočili su i učenici 2.a s prof. Mirnom Bogić te 3.m s pedagogom.


